turkish music

turkish music
turkish music

Още за Турция

Още за Турция

Новини ОТ и ЗА Турция:
.
Моята страст- Турция,най-доброто от Турция:
.
Вкусните гозби,турските гозби:
.
Turkish music
.
Турски книги,книги за Турция:

The voice of minare/Гласът на Минарето

сряда, 29 юли 2009 г.

Karışık Damar Şarkılar

Sürekli Güncel Karışık Damar Şarkılar

Öksüz Mustafa - Yanina birakirmiyim
Ahmet Eskin -Vaktin Dolmadan#
Akkuslu Metin - Saclarini Öremedim
Celal Yarici - Dokunsalar Aglayacagim
Daimi Özdogan-Mezara girmeme lüzum kalmadi
Erkan Yilmaz - Geri Dön Çarem
Erol Budan - Harabe Gönlüm
Etkin - Hoşçakal
Kral Deniz - Gün mü Gördüm
MikaiL Güllü - Vefasizlar
Yavuz Taner-Ölesim Geldi
Mehmet Balaman - Yavuz Elinde



DOWNLOAD:

http://rapidshare.com/files/240109704/arabesk.rar


Karışık Damar Şarkılar Vol.2

Orhan Gencebay - Vazgec Gonlum
SEYFİ DOĞANAY - Sevda Dağları
08-Hakkı Bulut - Gidiyorum
Ankaralı Namık - Iki Dagin Arasında Kalmışım
Bülent Gökce - Gittigin Yollar
Bülent Sertas - Dünya Sana Zindan Olsun
Bilinmeyen - Cildiracagim
Erol Budan - Dedim Ya
Ertugrul Polat - Gittigin O Gun
Eyüphan-Düşman oluruz
İbrahim Tatlıses - Gideceğim bu ellerden
Numan Hadi - Şerefsiz Sevgilim
Akkuslu Metin - Cilem Bitmez

DOWNLOAD:

http://rapidshare.com/files/240863627/arabesk_2.rar


Karışık Damar Şarkılar Vol.3

Selahattin Ozdemir - Simdi Sen Olacakdin
Remzi Ayyildiz - Yemin Ettim
Saban Celik - Sen Ancak Benimsin
Tuncay Tuncel - Aramizda Bir Sir Vardi
Ali Sinanoglu - Bitmedi
Enver yilmaz- Uzerime Usustuler
Hüseyin Tatlı - Anlamı Yok
Ismail Muratdagi - Yasak Ask
Kul Mustafa - Sildinde Gittin
Mustafa Acikses - Felek Sen Ne Feleksin
Ömer Şerif-Sevdiğim Kız
Sertaç TAÇSES - Canan elveda
Suat Özdemir - Cildira Bilirim
Vahdet Vural - Cildirtma Beni

DOWNLOAD:

http://rapidshare.com/files/242386735/arabesk3.rar


Karışık Damar Şarkılar Vol.4

Adem Aydas - Gökyüzünde Yildiz Gibi
ankarali Dogan - Gelde Kurtar Beni
Ankaralı Aşkın - Siyah Saçların
Cevher Can - Özlüyorum Dön Sevgilim
Ceylan & Ugur Karakus - Sevmisem
DAIMI ÖZDOGAN - yüregim yaniyor
Hasan kücük - Senden Ayrilali
Hasan Yildirim - Falan Filan - Yalan
Hüseyin Talay - Neler Ettin
Malatyali Ibrahim - Saçlarìndan Bir Tel Yolla
Müslüm Gürses - Bir Anda
Orhan Gencebay - Yarabbim
Sefo - Zalim

DOWNLOAD:
http://rapidshare.com/files/253151229/arabesk_4.rar

Няма коментари:

MÜZIK TÜRLERINE GÖRE KATEGORILER