turkish music

turkish music
turkish music

Още за Турция

Още за Турция

Новини ОТ и ЗА Турция:
.
Моята страст- Турция,най-доброто от Турция:
.
Вкусните гозби,турските гозби:
.
Turkish music
.
Турски книги,книги за Турция:

The voice of minare/Гласът на Минарето

понеделник, 23 ноември 2009 г.

Ferhat Göçer - Götür Beni Gittiğin Yere & Çok Sevdim İkimizi ( 2 CD ) (2009)




CD 1

Götür Beni Gittiğin Yere


CD 2

Yol Bitti Çoktan
Söz & Müzik: Sezen Aksu
Bizim Şarkımız
Söz & Müzik: Tugay (Boys Anılar)
Biri Bana Gelsin
Söz: Sinan Akçıl Müzik: Kyriakos Taksim Edisyon
Aklım Sende Kalır
Söz & Müzik: Ersel Serdarlı
Bir Dua Gibi
Söz & Müzik: Sezen Aksu
Gül Ki
Söz & Müzik: Oğuzhan Koç
Sen Söyle Hayat
Söz : Aslı Zen Yentur Müzik : Bülent Özdemir
Kabul
Söz & Müzik: Ömer Hayyam
Son Aşkım
Söz & Müzik: Ferhat Göçer
Takvim
Söz & Müzik: Sezen Aksu
Doymadım Sana (Emel Sayın'la Düet)
Söz & Müzik: Nevzat Akay
Aldırma Gönül
Söz: Sabahattin Ali Müzik: Kerem Güney

Cd 1





Cd 2


2 Cd Tek Link

Няма коментари:

MÜZIK TÜRLERINE GÖRE KATEGORILER