turkish music

turkish music
turkish music

Още за Турция

Още за Турция

Новини ОТ и ЗА Турция:
.
Моята страст- Турция,най-доброто от Турция:
.
Вкусните гозби,турските гозби:
.
Turkish music
.
Турски книги,книги за Турция:

The voice of minare/Гласът на Минарето

неделя, 3 януари 2010 г.

TRT Arşiv Serisi - Zeki Mürenden Seçmeler [2009]





01. Hicaz Peşrev
02. Neş'em Emelim Ruh-i Hazinim Zedelendi
03. Sevdayı Ruhun Aşk Eline Son Seferimdir
04. Bir Yaz Yağmuru Gibi Geçiverdi Aşkımız
05. Viyolonsel Taksimi (Vecdi Seyhun)
06. Benden Ayrılsan Da Gönlüm Sendedir
07. Hüsranla Gönül Hep İnler
08. Yine Bir Gülnihal Aldı Bu Gönlümü
09. Bir Gönlüme Bir Hali Perişanıma Baktım
10. Keman Taksimi (Sadi Işılay)
11. Sen Beni Bir Buseye Ettin Feda
12. Canandan Uzak Kaldı Gönül
13. Ud Taksimi (Rüştü Erinç)
14. Kimseler Gelemz Sende Beni Anlayacaksın
15. Keman Taksimi (Sadi Işılay)
16. Dile Düştüm Senin Yüzünden Yine
17. Bir Gün Gelecek Sende Beni Anlayacaksın
18. kalbimdeki Tek Hatıranın Rengi Solarken
19. Ay Doğar Sini Sini
20. Yaylı Tanbur Taksimi (Ercument Batanay)
21. Çubuğum Yok Yol Üstüne Uzatam
22. Entarisi Ala Benziyor
23. Seni Sevdim Pek Çok Sevdim

http://www.multiupload.com/PDEOEPXNKB

Няма коментари:

MÜZIK TÜRLERINE GÖRE KATEGORILER