turkish music

turkish music
turkish music

Още за Турция

Още за Турция

Новини ОТ и ЗА Турция:
.
Моята страст- Турция,най-доброто от Турция:
.
Вкусните гозби,турските гозби:
.
Turkish music
.
Турски книги,книги за Турция:

The voice of minare/Гласът на Минарето

петък, 12 март 2010 г.

İzzet Yıldızhan - Sen Deli Misin (2009)

İzzet Yıldızhan - Sen Deli Misin (2009)





01.İzzet Yıldızhan - Erzurum Yaylasıyam
02.İzzet Yıldızhan - Dağlar Verin Yarimi
03.İzzet Yıldızhan - Seni Unutmak Mı Sen Delimisin
04.İzzet Yıldızhan - Mapushane Gurbet Ele Benzemez
05.İzzet Yıldızhan - Kızıl Mavi
06.İzzet Yıldızhan - Erik Gözlüm (Çirkin)
07.İzzet Yıldızhan - Şirin Erzincan
08.İzzet Yıldızhan - Her An Herşey Olabilir
09.İzzet Yıldızhan - Aksaray
10.İzzet Yıldızhan - Eziz Dostum
11.İzzet Yıldızhan - Beni Mi Buldun
12.İzzet Yıldızhan - Bana Neler Vadettin
13.İzzet Yıldızhan - Bici Bici
14.İzzet Yıldızhan - Yar Yar (Beni Bana Bırakma)
15.İzzet Yıldızhan - Dar Hejiroke (Dağların İnciri)

Artist: İzzet Yıldızhan
Album: Sen Deli Misin
Company: Özdemir Müzik
Release Date: 05/11/2009
Country: Turkey
Language: Türkçe
Genre: Türk Halk
Quality(Britate): 128 kbps/44.1kHz/Stereo
File Size: 64.65 Mb
Format: Mp3

Download:

Hotfile.com

Няма коментари:

MÜZIK TÜRLERINE GÖRE KATEGORILER