turkish music

turkish music
turkish music

Още за Турция

Още за Турция

Новини ОТ и ЗА Турция:
.
Моята страст- Турция,най-доброто от Турция:
.
Вкусните гозби,турските гозби:
.
Turkish music
.
Турски книги,книги за Турция:

The voice of minare/Гласът на Минарето

вторник, 20 юли 2010 г.

Pop 100 - Pop 100 - Full 2010

Pop 100 - Pop 100 - Full 2010





CD/1

1. Nereye Böyle - Nazan Öncel & Tarkan
2. Gidiyorum - Sezen Aksu
3. Baş Harfi Ben - Kenan Doğulu
4. Gözyaşlarımızı Bittimi Sandın - MFÖ
5. Aldatma - Ajda Pekkan
6. Gidemem - Ferhat Göçer
7. Bana Bir Masal Anlat Baba - Yeni Türkü
8. Bu Sabah Sevinçle Uyan - İlhan Şeşen
9. Martılar - Mirkelam
10. Dokunma Bana - Zeynep Casalini
11. Bazı Yalanlar - Teoman
12. Döneceksin Diye Söz Ver - Yüksek Sadakat
13. Senin Tenin Senin Kokun - Emre Altuğ
14. Ne Farkeder - Seferad
15. Yalan Oldu - Burak Kut
16. Her Şeyde Biraz Sen Varsın - Gökhan Özen
17. Eylül'de Gel - Alpay

CD/2

1. Cennet - Ferhat Göçer
2. Sarı Odalar - Sezen Aksu
3. Sen Benim Şarkılarımsın - Ayten Alpman
4. Rüzgar - Kenan Doğulu
5. Düşman Olma, Pişman Olma - Ajda Pekkan & Burak Kut
6. Ali - Aslızen Yentur
7. Altın Kafes - Emel Müftüoğlu
8. Affetmem - Funda
9. Yuvarlanan Taşlar - Yeşim Salkım
10. Hayırdır İnşallah - Uğur Akdora
11. Yalanın Batsın - Hande Yener
12. Mız Mız - Eylem
13. Osman Aga - Seferad
14. Bu Gece - Rezzan Yücel
15. Dön Ne Olur - Yeliz

CD/3

1. İsyan - Ferhat Göçer
2. Çakkıdı - Kenan Doğulu
3. Komple - Burak Kut
4. Cool Kadın - Ajda Pekkan
5. Ne Bileyim Ben - MFÖ
6. Eğlenilecek Kızlar Var - Emel Müftüoğlu
7. Pırlanta - Nil Karaibrahimoğlu
8. Bir Fotoğraf Çekilebilirmiyiz? - Mirkelam
9. Aman - Eylem
10. Bodrum - Seferad
11. Belki Üstümüzden Bir Kuş Geçer - Yüksek Sadakat
12. Dokunma Bana - Zeynep Casalini
13. Dertli - İlhan Şeşen
14. Zaferlerim - Demir Demirkan
15. Aşk Ölmez Biz Ölürüz - Sertab Erener
16. Farkındayım - Sezen Aksu

CD/4

1. Kalp Kalbe Karşı - Ferhat Göçer
2. Seni Kimler Aldı - Sezen Aksu
3. Aşkım Aşkım - Kenan Doğulu
4. Aşkların En Güzeli - Ferhat Göçer
5. Yok Ki - Ajda Pekkan
6. Tatili Boşver - Burak Kut
7. Ağla Kalbim - Yeliz
8. Aman Aman - Sefarad

CD/5

1. Dön Diyemedim - Ferhat Göçer
2. Acele Etme - Hande Yener
3. Güzeller İçinden - Kenan Doğulu
4. Ay Şahit - Burcu Güneş
5. Aşk Garibi - Mirkelam
6. Arka Bahçemde - Göksel
7. Sarılınca Sana - İlhan Şeşen
8. Bunaldım - Müfide İnselel
9. Ben Seni Severim - Sefarad
10. Pervane - Nilgül
11. İbret-i Alem - Emre Altuğ
12. Gel Gel - Bengü
13. Unut Beni - Gece Yolcuları
14. Efendim - Meyra
15. Kırılgan - Ümit Sayın
16. Sev Kardeşim - Enbe Orkestrası

CD/6

1. Sarı Laleler - MFÖ
2. Vitrin - Ajda Pekkan
3. Dokunma Bana - Zeynep Casalini
4. Unutarak Kurtuluyorum - Kenan Doğulu
5. Tedbil-i Mekan - Sezen Aksu
6. Yastayım - Ferhat Göçer
7. İnsanlar Çok - Hande Yener
8. Küçücüğüm - Yalın
9. Zehir Gibi - Zeynep Dizdar
10. Gülümse Kaderine - Tarkan
11. Sana Yine Muhtacım - Gökhan Özen
12. Geçse de Yıllar - Funda Arar
13. Beni Unutma - Levent Yüksel
14. Erguvan - Yeşim Salkım
15. Belki Üstümüzden Bir Kuş Geçer - Yüksek Sadakat
16. Gitme Yoksa - Nil Karaibrahimgil

CD/7

1. Şarkı Söylemek Lazım - Sezen Aksu
2. Dayanamam - Gökhan Özen
3. Acı Veriyor - Hande Yener
4. Yine Çıktım Yollara - Nükhet Duru
5. Sana Ne - Kutsi
6. Neler Oluyor Bize - İlhan Şeşen
7. Unutulmaz - Mirkelam
8. Asla - Tan
9. Dido - Volkan Konak
10. Uyan - Burcu Güneş
11. Osman Aga - Seferad
12. Ada Sahilleri - Lara
13. Gel Gör Beni Aşk Neyledi - Barış Akarsu
14. Çemberimde Gül Oya - Haluk Levent
15. Yalancı Nisan - Korhan
16. Yapayalnızım - Baha

http://www.indirdur.net/files/0YMC27...e_POP_CD_6.rar
http://www.indirdur.net/files/0DCPEY...e_POP_CD_5.rar
http://www.indirdur.net/files/Q2ORPM...e_POP_CD_7.rar
http://www.indirdur.net/files/3HLRFA...e_POP_CD_1.rar
http://www.indirdur.net/files/1OXTAR...e_POP_CD_2.rar
http://www.indirdur.net/files/1PNXVF...e_POP_CD_4.rar
http://www.indirdur.net/files/1CNQZD...e_POP_CD_3.rar

Няма коментари:

MÜZIK TÜRLERINE GÖRE KATEGORILER