YouTube се споразумя с Холивуд за показването на видеоматериали
YouTube постигна споразумение със “Сони Пикчърс” и останалите холивудски студиа за показването на цели филми на своя уебсайт, съобщи водещ технологичен блог.
TechCrunch, блог с широки връзки в Силиконовата долина, обяви, че сред останалите студиа и компании, които са съгласни техни филми да бъдат качени на видеотърсачката, собственост на “Google”, са “MGM”, “CBS”, “Лайънсгейт”, Старс” и “Би Би Си”. Интернет-агенцията “CNET” посочи, че се очаква YouTube да обяви , че споразумението ще допринесе за по-професионалното съдържание на уебсайта. Оттам добавиха, че YouTube планира да обяви “въвеждането на нов дизайн на уебсайта, който ще оформи отделни зони с материали за професионалисти”. Според агенцията студията ще контролират рекламата на филмите, показвани в YouTube. Това е последният опит на видеотърсачката да вкара по-професионално съдържание на уебсайта, познат с аматьорските си видеоматериали и да набере приходи. По-рано през този месец “Юнивърсъл Мюзик Груп” и YouTube обявиха планове за музикален видео уебсайт VEVO, който да представя изпълнителите на най-голямата музикална компания в света. “Google” закупи YouTube през 2006 г. за 1,65 млрд. долара и търсеше начини да реализира огромната му популярност в доходоносен бизнес. /АФП
Няма коментари:
Публикуване на коментар