turkish music

turkish music
turkish music

Още за Турция

Още за Турция

Новини ОТ и ЗА Турция:
.
Моята страст- Турция,най-доброто от Турция:
.
Вкусните гозби,турските гозби:
.
Turkish music
.
Турски книги,книги за Турция:

The voice of minare/Гласът на Минарето

петък, 5 февруари 2010 г.

Celal Yarıcı - Sustum / Haberin Var Mı? (2010)





Haberin Var Mı?
Söz & Müzik: Hasan Hüseyin Demirel
Sustum
Söz & Müzik: Celal Yarıcı
Alışamadım
Söz & Müzik: Aşık Mazlumi
Al Allı Yar
Söz & Müzik: Kadir Demirel
Git Buralardan
Söz & Müzik: Celal Yarıcı
Sılada Sılasız Kaldım
Söz: Abdürrahim Karakoç Müzik: Aşık Emrah
Vur Vur Yarala Beni
Söz & Müzik: Necati Gül
Doya Doya
Söz: Kami Karakurt Müzik: Celal Yarıcı
Tahsilli
Söz & Müzik: Celal Yarıcı
El Kızı
Söz & Müzik: Aşık Garip Memo
Kar Yolla
Söz & Müzik: Anonim
Eller Mutlu Olsun
Söz & Müzik: Celal Yarıcı
Ulan Zeki
Söz & Müzik: Kıyas Doğukan
Çıt Le Le
Söz & Müzik: Heme haci
Ağlar Yakup
Söz & Müzik: Anonim

DownLoad Link

Rapid Link

http://rapidshare.com/files/34520699...Varm__2010.rar

Alternatif

http://uploading.com/files/393m7a2a/...arm__2010.rar/

Няма коментари:

MÜZIK TÜRLERINE GÖRE KATEGORILER