turkish music

turkish music
turkish music

Още за Турция

Още за Турция

Новини ОТ и ЗА Турция:
.
Моята страст- Турция,най-доброто от Турция:
.
Вкусните гозби,турските гозби:
.
Turkish music
.
Турски книги,книги за Турция:

The voice of minare/Гласът на Минарето

събота, 28 май 2011 г.

Bülent Ersoy - Firkat & Avustralya Konseri (2011)

Bülent Ersoy - Firkat & Avustralya Konseri (2011) mp3 indir - fullmp3indir


Tracklist:
1. Ömrümüzün Son Demi
2. Ölürsem Yazıktır
3. Gezdiğim Dikenli Aşk Yollarında
4. Kıskanırım Seni Ben
5. Çile Bülbülüm Çile
6. Ayrılmaksa Maksadın
7. İtirazım Var
8. Hastayım Yaşıyorum
9. Solsan da Sararsan Yine Gül Pembe Dehensin
10. Kapıldım Gidiyorum Bahtımın Rüzgarına
11. Sazlar Çalınır Çamlıcanın Bahçelerinde
12. Kalenin Bedenleri
13. Yaktı Beni
14. Gülüm Benim
15. Taksim

Download: Bülent Ersoy - Firkat & Avustralya Konseri (2011)
Tıkla İndir Hotfile

Albüm Hakkında Bilgi
__________________
Referans Linkimle Üye Olun Dosya Yukleyın Paylaşın Benimle Beraber Sizde Kazanın

Tıkla Referans Üyem Ol

Няма коментари:

MÜZIK TÜRLERINE GÖRE KATEGORILER