turkish music

turkish music
turkish music

Още за Турция

Още за Турция

Новини ОТ и ЗА Турция:
.
Моята страст- Турция,най-доброто от Турция:
.
Вкусните гозби,турските гозби:
.
Turkish music
.
Турски книги,книги за Турция:

The voice of minare/Гласът на Минарето

сряда, 11 май 2011 г.

Uğur Karakuş - Bilemedim (2011) Full Albüm İndir | 4 Alternatif mp3 indir - fullmp3indir



Uğur Karakuş - Bilemedim (2011) Full Albüm İndir | 4 Alternatif

Albüm İçeriği

Bilemedim
Söz: Murat Karakuş Müzik: Uğur Karakuş
Paşa Gönlüm
Söz & Müzik: Serkan Kaya
Karakız
Söz & Müzik: İbrahim Damdam
Bir Aşk İçin Ölünürmü
Söz & Müzik: Abdullah Nail Baysu
Seni Affedemiyorum
Söz & Müzik: Ümit Aksoy
Aşk Gerek Aşk
Söz & Müzik: Yunus Taşkın
Vay Başıma
Söz & Müzik: Uğur Karakuş
El Bana
Söz & Müzik: Uğur Karakuş
Sevdiğim
Söz & Müzik: Ali Gencebay
Vuran Vurana
Söz: Ertuğrul Polat Müzik: Murat Kılıç
Adalara Gel
Söz & Müzik: Anonim

Not:Albüm 192 Kbps Olarak Orjinal CD'riptir...

Uploadstation
File name: Ugur.Karakus.Bilemedim.2011.rar File size: 70.61 MB

Turbobit
http://www.turbobit.net/c60uxin97anq.html

Uploaded.to
http://ul.to/wsrtttfk/Ugur.Karakus.Bilemedim.2011.rar

Uploadic
Ugur.Karakus.Bilemedim.2011.rar - 70.6 MB

Bir Tesekkürü Cok Görmeyiniz

Няма коментари:

MÜZIK TÜRLERINE GÖRE KATEGORILER