turkish music

turkish music
turkish music

Още за Турция

Още за Турция

Новини ОТ и ЗА Турция:
.
Моята страст- Турция,най-доброто от Турция:
.
Вкусните гозби,турските гозби:
.
Turkish music
.
Турски книги,книги за Турция:

The voice of minare/Гласът на Минарето

петък, 19 декември 2008 г.

Мустафа Чаушев:С двете си ръце ще подкрепя и ДПС,и Ахмед Доган

В."Уикенд":

-През 2005 г. подкрепихте Ахмед Доган за изборите.Сега пак предстоят избори.Ще го подкпрепите ли отново?

Мустафа Чаушев:

-С двете си ръце ще подкрепя и ДПС,и Ахмед Доган,защото ме дразнят разни шовинистични изказвания на дадени хора,които искат да управляват тази страна.Ние трябва да бъдем единни,за да можем по някакъв начин да се защитаваме.Аз съм за напредъка на България,тук съм си дал младостта.Искам да живеч спокойно,без някой да ме притеснява за това,че се казвам Мустафа.

Пълен текст във в."Уикенд",13-19 декември 2008 г.,страница 21

Няма коментари:

MÜZIK TÜRLERINE GÖRE KATEGORILER