turkish music

turkish music
turkish music

Още за Турция

Още за Турция

Новини ОТ и ЗА Турция:
.
Моята страст- Турция,най-доброто от Турция:
.
Вкусните гозби,турските гозби:
.
Turkish music
.
Турски книги,книги за Турция:

The voice of minare/Гласът на Минарето

четвъртък, 31 декември 2009 г.

Arabesk şarkıların Rock Versiyonları (kesinlikle tavsiye-no rapid)



1 - Dorian - Gel Gör Beni
2 - Yaşar Kurt - Dostum (thm)
3 - Sonuç - Aldırma Gönül (edip akbayram)
4 - Pamela - Firtinalar (Ebru Gündes)
5 - Calar Saat - Zalim (Sezen Aksu- levent yüksel)
6 - Dejavu - Duydumki Unutmussun (Tsm)
7 - Meyan - Ellerim Bombos (Fatih Erkoc)
8 - Kirac - Yildizlarda Kayar
9 - Newale - Illede Sen (Azer Bülbül)
10 - Direc T - Sira Sira Selviler ( Tsm)
11 - Meyan - Mavi Mavi (Ibrahim Tatlises)
12 - Ali Altay - Merak Etme Sen (Ferdi Tayfur)
13 - Newale - Aramam (Ibrahim Tatlises)
14 - Gripin_Dalgalandım_da_duruldum
15 - Umut Kuzey - Neden Saclarin Beyazlanmis (Adnan Senses)
16- Duman - Olmadi Yar (Müslüm Gürses - Asya)
17 - Haluk Levent - Icimde Ölen Biri (Ahmet Kaya)

18 - Rüzgar - Demir Attim (Ebru Gündes)
19 - 6.Cadde- emre aydın- Sabuha (Ibrahim Tatlises)
20 - Haluk Levent - Kaderimin Oyunu (Orhan Gencebay)
21 - Haluk Levent - Acilara Tutunmak (Ahmet Kaya)
22 - Öztürk - Yalnizim Dostlarim (Ibrahim Tatlises)
23 - Dejavu - Sevemedim Karagözlüm (Tsm)
24 - Haramiler - Leylimley (Ibrahim Tatlises)
25 - Feridun Düzagac - Beni Vur (Ahmet Kaya)
26 - Ogün Sanlisoy - Bende Özledim (Ferdi Tayfur)
27 - Metropolis - Hatasiz Kul Olmaz (Orhan Gencebay)
28 - Umut Kuzey - Rockn Telli (Ciftetelli)
29 - Pamela - Ararim Sorarim Seni Her Yerde (Tsm)
30- Sarp - Nikah Masasi (Ümit Besen)
31- Emre Aydin - Senede Bir Gün (Ziya Taskent)
32 - Ali Altay - Giderim (Ahmet Kaya)

DOWNLOAD PART 1

DOWNLOAD PART 2

Няма коментари:

MÜZIK TÜRLERINE GÖRE KATEGORILER