turkish music

turkish music
turkish music

Още за Турция

Още за Турция

Новини ОТ и ЗА Турция:
.
Моята страст- Турция,най-доброто от Турция:
.
Вкусните гозби,турските гозби:
.
Turkish music
.
Турски книги,книги за Турция:

The voice of minare/Гласът на Минарето

вторник, 15 декември 2009 г.

Kervansaray (Caravanserai - Sufi Music Of Turkey)


Track List
1.Ya Ilahi
2.Kervansaray
3.Mualla Gavsi
4.Uyan Ey Gözlerim
5.Allah Hu Allah
6.Çagri
7.Ipek Yolu
8.Can Yine
9.Salat-u Selam
10.Potbori Mest-ü Hayranim
Gelin Gidelim

Download HERE


Track List
1.Yunus
2.Kabenin Yollari
3.Salavat
4.Talaal Bedru
5.Veysel Karani
6.Askin Aldi
7.Ilim Ilim Bilmektir
8.Sol Cennetin Irmaklari
9.Salatü Selam
10.Hak Serleri Hayreyler

Download HERE



Track List
1.Gel Gör beni
2.Yan Yüregim
3.Serveri Ser
4.Sübhanallah
5.Saba Taksim
6.Segah Pesrev
7.Dinle Sözümü
8.Severim Ben Seni
9.Tevhide Gel / Ah Nice Uyursun

Download HERE



Track List
1.Gel gör beni Ask neyledi
2.Aglar Yakup aglar
3.Ey Rahmet bol padisah
4.Allah‘u Allah
05.Kardeslik
6.Bu ask bir bahri ummandir
7.Salatu Selam
8.Ya Allah
9.Taleal Bedru
10.Dervislik
11.Gülyüzünü
12.Can Allah
13.Tevhide gel
14.Göctü Kervan
15.Bilmem Nideyim

Download HERE



Track List
1.Körfez
2.Kervan
3.Nice Bir Uyursun Uyanmaz Misin
4.Sergah Taksim
5.Sehitlerin Ser Cesmesi
6.Yunus
7.Gün Sana Gönlüm Divane Düstü
8.Bu Akl-ü Fikr ile Mevla Bulunmaz
9.Allah Hüve Rabbena
10.Ister Idim Allah‘i
11.Gaflet ile Hakk‘i Buldum Diyenler

Download HERE



Track List
1. Ay Dogdu Üzerimize
2. Gel Gel Yanalim
3. Atesi Askinla
4. Bu Akl Ü Fikr Ile
5. Mevlaya Salli ve Sellim
6. Uyur Idik Uyardilar
7. Insan Insan Derler Idi
8. Iptidaddan Yol Sorarsan
9/1. Gece Gündüz Lütfun
9/2. Dün Gece Seyrim Icinde
10. Sinem De Bir Tutusmus
11. Biz Bu Gülistanin

Download HERE


Track List
1.Agiydil Buylari
2.Azeri Suit
3.Sari Gelin
4.Nani Nani Oy
5.Muabbet Eyeldim Sadik Yar Ile
6.Karpuz Kestim Yiyelim
7.Sem-I Ruhuna
8.Çiçekler Ekiliyor
9.Yagcilar Zeybegi
10.Oniki Ada
11.Rast Fasli
12.Rast Oyun Havasi
13.Ince Giyerim Ince
14.Onbirli

Download HERE

Няма коментари:

MÜZIK TÜRLERINE GÖRE KATEGORILER