turkish music

turkish music
turkish music

Още за Турция

Още за Турция

Новини ОТ и ЗА Турция:
.
Моята страст- Турция,най-доброто от Турция:
.
Вкусните гозби,турските гозби:
.
Turkish music
.
Турски книги,книги за Турция:

The voice of minare/Гласът на Минарето

четвъртък, 24 декември 2009 г.

Rengahenk Türküler - Karadut 1 & 2 (2009)

Rengahenk Türküler - Karadut 1 ( 2009 )




Hacel Obası
Solist: Sevcan Orhan
Acem Kızı
Solist: Halil Yalçıner
İp Attım
Solist: Sibel Asaduryan
Erzurumda Çevirdiler Yolumu
Solist: İlyas Ekinci
Ben Bu Yıl Yarimden Ayrı Düşeli
Solist: Seda Bingöl
Mapushane İçinde Yanıyor Gazlar
Solist: Serhad Raşa
Yiğidim Aslanım
Solist: İlkay Akkaya
Babuba
Solist: Özgür Akdemir
Çarşambayı Sel Aldı
Solist: Gülseven Medar
Kırmızı Buğday
Solist: Nihal Salda
Sıvas Ellerinde Sazım Çalınır
Solist: Sinem Eroğlu
Şu Kışlanın Kapısına
Solist: Sema Erdoğan, Özgür Taylan Tutan
Fincanın Etrafı Yeşil
Solist: Taylan Cansızoğlu
Sitem
Solist: Nurettin Rençber


Albüm Hakkında Detaylı Bilgi


DownLoad Link

http://rapidshare.com/files/32486986..._2009-CD_1.rar




Rengahenk Türküler - Karadut 2 ( 2009 )




Başındaki Yazmayı
Solist: Seda Bingöl & Kerim Yağcı
Dostum Dostum
Solist: Taylan Özgür Ölmez
Çökertme
Solist: Suavi
Selanik
Solist: Sibel Asaduryan
Çift Jandarma
Solist: Aytekin Kaya
Beyaz giyme toz olur
Solist: Seda Bingöl
Oğlan
Solist: Gülseven Medar
Dere Geliyor Dere
Solist: Özlem Demir,Tülay Coskun, Sidenur Yuce Töre
Keşani
Solist: Samet Kölemen
Sarardım
Solist: Özgür Akdemir
Nesini Söyleyim
Solist: Serhad Raşa
Ramo
Solist: Grup Günyüzü
Uyandım sabah ile
Solist: Neyzen Kemal Ünal
Zindanı Taştan Oyarlar (Şiir)
Solist: Suavi

aLbüm Hakkında Detaylı Bilgi

http://rapidshare.com/files/32487425..._2009-CD_2.rar

Няма коментари:

MÜZIK TÜRLERINE GÖRE KATEGORILER