turkish music

turkish music
turkish music

Още за Турция

Още за Турция

Новини ОТ и ЗА Турция:
.
Моята страст- Турция,най-доброто от Турция:
.
Вкусните гозби,турските гозби:
.
Turkish music
.
Турски книги,книги за Турция:

The voice of minare/Гласът на Минарето

сряда, 9 декември 2009 г.

Bülent Ersoy - Türk Sanat Müziği Konseri Vol 1+ 4


Track List
01 - Yusuf Pasa'nin Segâh Pesrevi
02 - Tuti-i Mucize Guyem Ne Desem Laf Degil
03 - Bensiz Ey Gül Gülsen-i Alemde Mey Nûs Eyleme
04 - Hasta Kalbimde Yanan Derdi Niçin Anlamadin
05 - Hüzzâm Taksim
06 - Ümitsiz Bir Bekleyis Hasreti Var Içimde
07 - Hayat Budur Sevgilim Geçenler Unutulur
08 - Küsâde Talihim Hem Bahtim Uygun
09 - Tatyos’un Rast Pesrevi
10 - Gülsende Yine Âh-u Enin Eyledi Bülbül
11 - Hâb-Gâh-I Yare Girdim Arz Için Ahvâlimi
12 - Unut Beni Kalbimdeki Hicranla Yalniz Kalayim
13 - Ayrilik Yari Ölmekmis
14 - Gönül Askinla Gözyasi Dökmekten Usandi Artik
15 - Mey-i Lâlinle Dil Mestâne Olsun

Download HERE


Track List
01 – Sazkâr Pesrev / Yar Hemise Dilde Sühan Elde Sazkârimdir
02 – Asik Oldur Kim Kilar Canin Feda Cananina
03 – Aylar Geçiyor Sen Bana Hala Geleceksin
04 – Askin Içimde Rüya Kalbimde Duya Duya
05 – Aynalar
06 – Segâh Pesrev / Etdi O Güzel Ahde Vefa Müjdeler Olsun
07 – Suy-i Kagithane’de Mecnun Misal
08 – Kalbime Koy Basini Doktor
09 – Içimde Kim Vardir Bir Bilebilsen
10 – Her Gece Yollarda Gözledim Seni
11 – Bu Ne Sevgi Ah Bu Izdirap


Download HERE


Track List
01 - Bayâti Pesrev
02 - Gül Yüzlülerin Sevkine Gel Nûs Edelim
03 - Gül Hazin Sünbül Perisân
04 - Âsikindan Sen Nasil Biktin, Neden Ettin Telâs
05 - Saçlarin Târ U Mâr Gözlerinde Nem Atese Benzer
06 - Kimi Dertten Içermis
07 - Rast Pesrev
08 - Ara Taksim
09 - Dil Harâb-I Askinim Sensin Sebep Berbâdima
10 - Kanun Taksimi / Aksam Dönüsü Geçtim O Esrarli Bagindan
11 - Yaklasiyor Gün Be Gün
12 - Yaniyor Mu Yesil Köskün Lambasi
13 - Ney & Ud Taksimi

Download HERE


Track List
01 - Ölmeyen Sarki
02 - Ask Duasi
03 - Hasretine Alistim
04 - Bahari Bekleyen Kumrular Gibi
05 - Toprak Alsin Muradimi
06 - Aksam Oldu Hüzünlendim Ben Yine
07 - Her Mevsim Içimden Gelir Geçersin
08 - Keman Taksimi
09 - Meyhaneci
10 - Aynalar

Download HERE

Няма коментари:

MÜZIK TÜRLERINE GÖRE KATEGORILER